Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby využití netbooků a interaktivní tabule učiteli matematiky na základní škole
Jozeková, Renata ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kloboučková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se věnuje detailnějšímu pohledu na projekt Vzdělání 21 a tedy výuce s využitím nových technologií, především interaktivních tabulí a netbooků, v českých školách. Cílem bylo pozorování výuky matematiky, způsob využití interaktivních tabulí a netbooků v hodinách matematiky na druhém stupni základních škol účastnících se projektu Vzdělání 21. Hodnocení a závěry vychází z analýz jednotlivých hodin natočených ve školním roce 2009/2010 a 2010/2011, které byly podrobně zkoumány a dále děleny na kratší příběhy v případě, že se nějakým způsobem využila interaktivní tabule nebo netbook. V epizodách jsem sledovala účel a způsob použití interaktivní tabule či netbooku, dále pak materiál s pomocí kterého byla tato technika využívána a kdo pracoval s interaktivní tabulí. Některé epizody můžou sloužit jako ukázka "dobrého" či zajímavého způsobu práce s IWB a NTB v hodinách matematiky, případně můžou být inspirací pro ostatní učitele matematiky ale i učitele dalších vyučovacích předmětů. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), netbook (NTB), interaktivní učebnice - e- učebnice, applet, matematika, Vzdělání 21, Smart notebook, videozáznamy.
Aplikace výukových objektů pro interaktivní technologie na SŠ
Schoř, Vlastimil ; Lapeš, Jakub (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání interaktivních technologií v prostředí středních škol. V práci jsou probrána témata jak didaktická, tak i technická a jsou zde popsány současné trendy a technologické možnosti. Popisují se zde i rozdíly několika typů používaných interaktivních technologií v odlišných typech škol. V práci jsou diskutovány možnosti získávání výukových materiálů pro výuku odborných předmětů a cizích jazyků ale i vlastní tvorba výukových materiálů. Jsou zde popsány možnosti interaktivních tabulí a displejů, ale i další technologie umožňující interaktivní způsob výuky. Práce hodnotí praktické zkušenosti z výuky a popisuje využití těchto technologií učiteli na základě informací získaných prostřednictvím online dotazníku z několika škol různého typu. V závěrečné části práce jsou shrnuty získané poznatky a zkušenosti z realizace výukových materiálů pro interaktivní metody použité při výuce.
Aplikace výukových objektů pro interaktivní technologie na SŠ
Schoř, Vlastimil ; Lapeš, Jakub (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání interaktivních technologií v prostředí středních škol. V práci jsou probrána témata jak didaktická, tak i technická a jsou zde popsány současné trendy a technologické možnosti. Popisují se zde i rozdíly několika typů používaných interaktivních technologií v odlišných typech škol. V práci jsou popsány možnosti získávání výukových materiálů pro výuku odborných předmětů a cizích jazyků ale i vlastní tvorba výukových materiálů. Jsou zde popsány jak možnosti interaktivních tabulí a displejů nebo interaktivních projektorů, ale i další technologie umožňující interaktivní způsob výuky jako např. 3D skenery HP Sprout Pro. Práce hodnotí praktické zkušenosti z výuky a popisuje využití těchto technologií učiteli na základě informací získaných prostřednictvím online dotazníku z několika škol různého typu. V závěrečné části práce jsou shrnuty získané poznatky a zkušenosti z realizace výukových materiálů pro interaktivní metody použité při výuce.
Teaching English Effectively with an Interactive Whiteboard
Dudáková, Luisa ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Vít, Radek (oponent)
Diplomová práce Jak efektivně učit angličtinu s interaktivní tabulí se zabývá fenoménem interaktivních tabulí; jejich charakteristikou, instalací do škol, možnými způsoby využití a přínosem pro výuku angličtiny. Hlavním cílem je prozkoumat tuto pomůcku z různých úhlů pohledu, zmapovat situaci interaktivních tabulí v České republice a poskytnout technickou i metodickou podporu učitelům angličtiny jako cizího jazyka. Teoretická část shrnuje fakta o interaktivních tabulích na základě celosvětového výzkumu a publikací, zatímco hlavní část je více orientována na učitele a zaměřuje se na praktické aspekty využití IWB ve školách. Z toho důvodu zahrnuje průzkum, příručku s mnoha nápady, ukázkové aktivity vytvořené v softwaru ActivInspire a doplněné o detailní komentář, a na závěr školení, které bylo zorganizováno v Praze. Digitální přílohy jsou nedílnou součástí práce. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), výuka angličtiny, metodika, technologie, ActivInspire, příručka
Způsoby využití netbooků a interaktivní tabule učiteli matematiky na základní škole
Jozeková, Renata ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Kloboučková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se věnuje detailnějšímu pohledu na projekt Vzdělání 21 a tedy výuce s využitím nových technologií, především interaktivních tabulí a netbooků, v českých školách. Cílem bylo pozorování výuky matematiky, způsob využití interaktivních tabulí a netbooků v hodinách matematiky na druhém stupni základních škol účastnících se projektu Vzdělání 21. Hodnocení a závěry vychází z analýz jednotlivých hodin natočených ve školním roce 2009/2010 a 2010/2011, které byly podrobně zkoumány a dále děleny na kratší příběhy v případě, že se nějakým způsobem využila interaktivní tabule nebo netbook. V epizodách jsem sledovala účel a způsob použití interaktivní tabule či netbooku, dále pak materiál s pomocí kterého byla tato technika využívána a kdo pracoval s interaktivní tabulí. Některé epizody můžou sloužit jako ukázka "dobrého" či zajímavého způsobu práce s IWB a NTB v hodinách matematiky, případně můžou být inspirací pro ostatní učitele matematiky ale i učitele dalších vyučovacích předmětů. Klíčová slova: interaktivní tabule (IWB), netbook (NTB), interaktivní učebnice - e- učebnice, applet, matematika, Vzdělání 21, Smart notebook, videozáznamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.